Sabtu 27 Julai 2024 / 20 Muharram 1446
Image

Piagam Pelanggan

Kami berjanji untuk memberi perkhidmatan secara profesional dan berkesan dalam melaksanakan dasar perlindungan saksi serta menjamin pelanggan diberikan layanan yang mesra dan sewajarnya yang merangkumi fungsi-fungsi berikut:-

  • Memastikan setiap permohonan untuk Program Perlindungan Saksi diambil Tindakan dalam masa tiga (3) hari bekerja daripada tarikh permohonan diterima oleh Bahagian Perlindungan
  • Memastikan siasatan permohonan baharu dalam tempoh tiga puluh (30) hari dan risikan secara berterusan
  • Memastikan setiap saksi diberikan perlindungan keselamatan dan kebajikan mengikut prinsip perlu dan munasabah berdasarkan Akta Perlindungan Saksi 2009 (Akta 696)
  • Memastikan setiap pengurusan pentadbiran pejabat, sumber manusia, kewangan dan teknologi maklumat dilaksanakan secara teratur mengikut peraturan dan prosedur semasa
  • Memastikan setiap taklimat melalui Outreach mencapai tahap kefahaman pelanggan sekurangkurangnya 85% berkaitan Akta Perlindungan Saksi 2009 (Akta 696)

Hubungi Kami

Bahagian Perlindungan,
Jabatan Perdana Menteri,
Aras 7, Menara Usahawan,
Persiaran Perdana Presint 2,
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan
62652 Putrajaya,
Wilayah Persekutuan Putrajaya.
  •  +603-8000 8500
  • +603-8861 3636

Tag

Versi Mobile

http://www.bp.gov.my/

Statistik Pengunjung

Hari ini
:
 

Semalam
:
 

Minggu Ini
:
 

Bulan
:
 

Keseluruhan
:
 

Kemaskini Terakhir

 

VCNT - Visitorcounter

Today 34

Yesterday 76

Week 387

Month 1589

All 52166

Currently are 16 guests and no members online

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

  • 24 Julai 2024.
Hak Cipta © Bahagian Perlindungan JPM 
Paparan terbaik menggunakan pelayar Mozilla Firefox, Microsoft Edge & Google Chrome dengan resolusi skrin 1366 x 768